با ما ارتباط برقرار کن

دل عالم

مهمان سوم برنامه دل عالم – پیمان نصیری -دارنده مدال طلای پارالمپیک2012

منتشر شده

روی

پیمان نصیری دونده تیم ملی دو و میدانی ایران و اهل شهر بزنجان دراستان کرمان است.
قهرمانی در پارالمپیک ۲۰۱۲:
در بازیهای پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن انگلستان در مسابقات دو یک هزار و پانصد متر، با زمان سه دقیقه و پنجاه و هشت ثانیه و چهل و نه صدم ثانیه به مقام قهرمانی و نشان طلا دست یافت.

قهرمانی در بازیهای آسیایی 2014:
در بازیهای آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی در مسابقات دو یک هزار و پانصد متر، مردان کلاس T20 با ثبت رکورد 4 دقیقه 29 هزارم ثانیه علاوه بر شکستن رکورد بازی های پاراآسیایی به مدال طلا دست یافت.

وی پس از کسب مدال طلای این دوره از رقابت ها مدال خود را به سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران تقدیم کرد. وی دلیل این اقدام را قدردانی از فداکاری ها و شجاعت های سردار قهرمان دفاع مقدس عنوان کرد.

سومی در پارالمپیک ۲۰۱۶ و کسب مدال برنز:
در بازیهای پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو برزیل در مسابقات دو یک هزار و پانصد متر، با زمان سه دقیقه و پنجاه و شش ثانیه و بیست و چهار صدم ثانیه به مقام سومی و نشان برنز دست یافت. نصیری در این مسابقه به راحتی نایب قهرمانی را با سومی عوض کرد. وی درحالی که چند متر دونده لهستانی با او فاصله داشت ، چند سانتی متری خط پایان با غفلت ایستاد و دونده لهستانی که پشت سر اون بود مدال برنز وی را ربود. نصیری دلیل این کار را نداشتن انگیزه پس از ازدسترفتن طلا دانست.

وی درحالی که چند متر ، دونده لهستانی با او فاصله داشت ، چند سانتی متری خط پایان با غفلت ایستاد و دونده لهستانی که پشت سر اون بود مدال نقره وی را ربود. نصیری دلیل این کار را نداشتن انگیزه پس از ازدسترفتن مدال طلا دانست.

دل عالم

فایل کامل برنامه – مهمان پنجم برنامه دل عالم-استاد جمال الدین مودب-خطاط معاصر

منتشر شده

روی

به وسیله

مدت زمان برنامه: 56 دقیقه

مجری : امیر بیگلری

خواننده : علی ابراهیمی

سردبیر رسانه : دکتر آرش زارع

سرهابالا – قلب ها روشن – پیش به سوی موفقیت

 

ادامه ی خواندن

دل عالم

مهمان پنجم دل عالم – استاد جمال الدین مودب – خطاط بزرگ معاصر کرمان

منتشر شده

روی

به وسیله

استاد جمال الدین مودب فرزند محمد حسین، متولد سال ۱۳۲۷ هجری شمسی صادره از کازرون می باشند. ایشان از اساتید بنام خوشنویسی( نستعلیق عالی و ممتاز) و از شاگردان استاد مرحوم سید حسن میرخانی می باشند.
خط نستعلیق یکی از شیوه‌های نگارش خط در خوشنویسی اسلامی است. این خط در ایران شکل گرفت و بیشتر هم در ایران رواج دارد و خوشنویسان ایرانی بیشتر با این خط به هنرنمایی می‌پردازند. خط نستعلیق معرف روح و فرهنگ ایرانی است. خط نستعلیق نشانه‌ای بارز از طبع و سلیقه زیبایی شناختی ایرانیان است و بی‌شک زیباترین و ظریف‌ترین خط در میان خطوط اسلامی است تا جایی که آن را به‌حق «عروس خطوط اسلامی» لقب داده‌اند..

ادامه ی خواندن

دل عالم

مهمان چهارم برنامه دل عالم – دکتر مجید آراسته

منتشر شده

روی

به وسیله

مهمان چهارم برنامه دل عالم , دکتر مجید آراسته از پزشکان حامی بیماران تالاسمی در کشور و استان کرمان می باشد .

وی از تاثیرات نشاط و سبک زندگی در سلامتی افراد می گوید.

مدت زمان برنامه: 53 دقیقه
مجری : امیر بیگلری
خواننده : بهنام سرمست

سردبیر رسانه : دکتر آرش زارع

سرهابالا-قلب ها روشن – پیش به سوی موفقیت

ادامه ی خواندن

برترین ها