با ما ارتباط برقرار کن

دسته‌بندی نشده

معرفی رسانه انگیزشی بوتیا

منتشر شده

روی

معرفی رسانه انگیزشی بوتیا

منشور رسانه انگیزشی بوتیا

به نام آنکه آدمی را به فضیلت نطق و مزیت عقل بر دیگر خلق ممتاز گردانید.

مؤسسه سلامت ذهن بوتیا با عنوان آکادمی سلامت ذهن بوتیا در راستای رسالت اصلی خود که همانا کمک به پیشرفت و موفقیت جوانان ایران زمین، بالاخص جوانان دیار کریمان می باشد، با تأسیس اولین رسانه انگیزشی و علمی در حوزه ی موفقیت و ایجاد شبکه امید و باورهای مثبت در کشور پهناور ایران فعالیت خود را آغاز نموده است و امید دارد که با معرفی رسانه انگیزشی بوتیا به جوانان و آحاد مردم و با تماشای برنامه های متنوع و انگیزشی این رسانه تغییرات جدی و مثبتی در زندگی شخصیشان رخ دهد.

لذا بر آنیم که در قالب ویدئوهایی پر ریتم و سرشار از انرژی، شخصیت های برجسته ی فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و هنری و مذهبی را که بسیار موفق و شناخته شده هستند را به جوانان معرفی نماییم و تصویر استان و شهرستانی سرشار از نشاط و امید را همانطور که شایسته نام زیبای ایران است به معرض نمایش بگذاریم و راه اصلی در بحث موفقیت که همانا الگوبرداری از افراد موفق در کسب و کارهای متفاوت می باشد را نشان دهیم.

در این میان گروه تحقیقاتی دکتر زارع با تحلیل و بررسی نقاط ضعف و قدرت مباحث انگیزشی و مشاوره ای در راستای تغییر عادات و رفتار و افکار مخرب همنوعان خود سعی دارد تا با تولید محتوای مناسب برنامه های صرفا انگیزشی و راهنما، نوآوری و خلاقیتی درجهت پیشرفت مردمان دیار کریمان و جوانان جویای موفقیت بردارد.

به امید پروردگار توانا و مهربان و قادر

معرفی رسانه انگیزشی بوتیا

لوگو رسانه انگیزشی بوتیا

ادامه ی خواندن
برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته‌بندی نشده

گروه ایروبیک حرفه ای رسانه انگیزشی بوتیا

منتشر شده

روی

به وسیله

برای اولین بار در رسانه ای انگیزشی بوتیا , گروه ایروبیک حرفه ای کرمان با نام Sly Crew , و با مربیگری آقای سورنا شجاعی هیجان و پویایی و تحرک را به مخاطبان خود نشان خواهد داد .
در ذیل خلاصه ای از فعالیت های این گروه ورزشی را مطالعه خواهید کرد:

این تیم ورزشی و حرفه ای در سال 1391 در کرمان توسط مربیان و بزرگان ایروبیک کرمان تشکیل شد.
✅در سال 1390 این تیم در مسابقات جهانی RedBull BC ONE تکنفره و انتخابی شرکت کرد و در بین 16 نفر برتر این مسابقات جای گرفت.

✅در سال 1393 در مسابقات کشوری که به میزبانی تهران به نام مسابقات هایپ برگزار شد مقام چهارم تیم 3 نفره را کسب کرد .

✅در سال 1396 نیز در مسابقات کشوری پاسارگاد به میزبانی شیراز با افتخار مقام سوم کشوری تیمی 5 نفره را از آن خود نمود.

✅مقام اول تا سوم در سایفر کشوری جنوب شرق کشور در تابلو افتخارات تیم اسلای می باشد

💯از دیگر فعالیت های تیم اسلای میتوان به حضور در مراسم های افتخاری در خیریه های سطح استان مانند خیریه رعد شهرستان کرمان اشاره کرد.
همچنین کارهای خیرخواهانه برای بهزیستی کل استان کرمان و اجرا برای دیگر مراسم های فرهنگی که توسط خیرین کشور را در افتخارات خود دارد.

ادامه ی خواندن

دسته‌بندی نشده

گروه سازهای کوبه ای اهورا رسانه بوتیا

منتشر شده

روی

به وسیله

سال 1388 گروهی از جوانان کرمانی گرد هم می آیند تا با سرپرستی و رهبری فرامرزکامیاب پور در زمینه موسیقی کوبه ای فعالیت کنند و با آرمان دیرینه ایجاد یک گروه منسجم و نوآور و با یاری اشکان پارسیا و پویان کاویانی شروع به ساخت و تنظیم قطعات مختلف، با الهام از موسیقی نواحی ایران و دیگر نقاط جهان می کنند. سرانجام در سال 1390 گروه اهورا که اعضای جدیدی را نیز به خود افزوده بود توانست با یاری النازشهریاری، فرناز کامیاب پور، شاهین دولت زاده، شهراد نمیرانیان و آندیا کاویانی در بخش جنبی جشنواره فجر حضور یابد و موسیقی نوین این گروه مورد استقبال ویژه ای از سوی حاضران و کارشناسان قرار گرفت.

پس از حضور آقایان علی فتحی و سهراب شهریار بهرامی پور به این جمع، کارهای گروه رنگ جدیدی به خود گرفت و گروه سازهای کوبه ای اهورا در نخستین جشنواره موسیقی حماسی خلیج فارس که فروردین ماه سال 1392 در سالن خانه شهر کرمان برگزار شد حضور یافت و با توجه به حضور چندین گروه کوبه ای دیگر در این جشنواره توانست جایزه نقدی و دیپلم افنخار جشنواره را بدست بیاورد و فرامرز کامیاب پور، رهبر و سرپرست این گروه نیز موفق به دریافت لوح تقدیر و کسب عنوان سرپرست برتر گردید.

زمستان سال 1395 همکاری گروه اهورا با تیم علمی، هنری و انگیزشی دکتر آرش زارع شکل گرفت و سومین همایش موسیقی درمانی و انرژی مثبت  با همکاری گروه اهورا در سالن خانه شهر کرمان برگزار شد و باز هم گروه اهورا توانست مورد استقبال حاضران در برنامه قرار گرفته و همکاری های جدی تری را با این تیم متفاوت آغاز کند.

چندی بعد این گروه با همکاری سرکار خانم ملودی اسدی نسب و آقایان افشین طاهری، ایمان پورخالقی و مصطفی سلطان، با همان آرمان دیرینه خود به فعالیت در زمینه موسیقی کوبه ای و تلفیقی پرداخته و در حال حاضر این گروه با ایده ها و برنامه های بزرگتر و تاثیرگذارتر به فعالیت خود ادامه می دهد.

ادامه ی خواندن

برترین ها